loading...
بروز ترین مرجع دانلود اضافات ,مد, کرک و کد بازی با لینک مستقیم
پشتیبانی کامل از سری کامل جی تی ای راک استار (grand theft auto)






armond بازدید : 981 پنجشنبه 28 اسفند 1393 نظرات (18)

امروز برای شما عزیزان آموزش ویدیویی را آماده کردیم توسط کاربر سایت Hamid آماده شده است که با مشاهده این آموزش می توانید به راحتی ماشین ها و اسلحه دل خواه خود را نصب کنید و از بازی خود نهایت لذت ببرید.

توجه :حرف هایی که درمورد این که جی تی ای شما نسخه فارسی است جی جی ام بر روی ان ها کار نمی کنه در کل اشتباه است...ربطی به نسخه فارسی یا خارجی آن نداره من روی هر دو نسخه امتحان کردم مشکلی نداره..و شما می توانید ماشین های دلخواه را به راحتی با نرم افزار جی جی ام نصب کنید و از بازی خود لذت ببرید.. شما می توانید حتی اسلحه مود علاقه خود را به راحتی با جی جی ام نصب کنید...


armond بازدید : 190 چهارشنبه 03 دی 1393 نظرات (0)

با سلام خسته نباشید امروز تصمیم گرفتم آموزش نرم افزار زدمولر را در سایت قرار بدم که شما عزیزان می توانید به راحتی با این نرم افزار برای خودتان ماشین درست کنید یا ماشین هایی که از اینترنت دانلود می کنید را ادیت کنید یا به قول معروف ماشین سفارشی کنید این نرم افزار یکی از بهترین نرم افزار های سری ادیت جی تی ای ویو سیتی.جی تی ای سن آندرس.جی تی ای 4 ای وی می باشید. پنجمین آموزش مربوط به وارد کردن و خارج کردن فایل (GTASA) است که می توانید در ادامه مطلب با فرمت ویدیویی از سایت گیم مود98 دانلود کنید.

دانلود آموزش زدمولر (بخش پنجم:وارد کردن و خارج کردن فایل (GTASA)) در ادامه مطلب...


armond بازدید : 464 شنبه 29 آذر 1393 نظرات (0)

با سلام خسته نباشید امروز تصمیم گرفتم آموزش نرم افزار زدمولر را در سایت قرار بدم که شما عزیزان می توانید به راحتی با این نرم افزار برای خودتان ماشین درست کنید یا ماشین هایی که از اینترنت دانلود می کنید را ادیت کنید یا به قول معروف ماشین سفارشی کنید این نرم افزار یکی از بهترین نرم افزار های سری ادیت جی تی ای ویو سیتی.جی تی ای سن آندرس.جی تی ای 4 ای وی می باشید. چهارمین آموزش مربوط به بخش چهارم:متریال و اجزا (GTASA) است که می توانید در ادامه مطلب با فرمت پی دی اف از سایت گیم مود98 دانلود کنید.

دانلود آموزش زدمولر (بخش چهارم:متریال و اجزا (GTASA)) در ادامه مطلب...


armond بازدید : 200 شنبه 29 آذر 1393 نظرات (0)

با سلام خسته نباشید امروز تصمیم گرفتم آموزش نرم افزار زدمولر را در سایت قرار بدم که شما عزیزان می توانید به راحتی با این نرم افزار برای خودتان ماشین درست کنید یا ماشین هایی که از اینترنت دانلود می کنید را ادیت کنید یا به قول معروف ماشین سفارشی کنید این نرم افزار یکی از بهترین نرم افزار های سری ادیت جی تی ای ویو سیتی.جی تی ای سن آندرس.جی تی ای 4 ای وی می باشید. سومین آموزش مربوط به کار با ابزار ساخت و نمایش است که می توانید در ادامه مطلب با فرمت ویدیویی از سایت گیم مود98 دانلود کنید.

دانلود آموزش زدمولر (بخش سوم:کار با ابزار ساخت و نمایش) در ادامه مطلب...


armond بازدید : 705 شنبه 29 آذر 1393 نظرات (0)

با سلام خسته نباشید امروز تصمیم گرفتم آموزش نرم افزار زدمولر را در سایت قرار بدم که شما عزیزان می توانید به راحتی با این نرم افزار برای خودتان ماشین درست کنید یا ماشین هایی که از اینترنت دانلود می کنید را ادیت کنید یا به قول معروف ماشین سفارشی کنید این نرم افزار یکی از بهترین نرم افزار های سری ادیت جی تی ای ویو سیتی.جی تی ای سن آندرس.جی تی ای 4 ای وی می باشید. دومین آموزش مربوط به کار با ابزار انتخابی و تغییر دهنده است که می توانید در ادامه مطلب با فرمت ویدیویی از سایت گیم مود98 دانلود کنید.

دانلود آموزش زدمولر (بخش دوم:کار با ابزار انتخابی و تغییر دهنده) در ادامه مطلب...



armond بازدید : 197 شنبه 29 آذر 1393 نظرات (0)

با سلام خسته نباشید امروز تصمیم گرفتم آموزش نرم افزار زدمولر را در سایت قرار بدم که شما عزیزان می توانید به راحتی با این نرم افزار برای خودتان ماشین درست کنید یا ماشین هایی که از اینترنت دانلود می کنید را ادیت کنید یا به قول معروف ماشین سفارشی کنید این نرم افزار یکی از بهترین نرم افزار های سری ادیت جی تی ای ویو سیتی.جی تی ای سن آندرس.جی تی ای 4 ای وی می باشید. اولین آموزش مربوط به ابزار ها و نگاه کلی به نرم افزار است که می توانید در ادامه مطلب با فرمت پی دی اف از سایت گیم مود98 دانلود کنید.

دانلود آموزش زدمولر (بخش اول:ابزار ها و نگاه کلی به نرم افزار) در ادامه مطلب...


درباره ما
این سایت یکی از بهترین سایت اضافات جی تی ای.کانتر.وارکرافت در ایران می باشد..
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    سایت جی تی ای98 از نظرشما؟
    به نظر شما چه مود هایی از جی تی ای بیشتر در سایت قرار داده شود؟
    دانلود سریع
























    خیریه همت

    کانتر1.6( آنلاین )





    ای پی جی تی ای

    دانلود اموزش ( کیفیت HD / صدا )








    دانلود کانتر استریک ( آنلاین)



    آموزش کانتر1.6 آنلاین





    سری کامل پچ آپدیت جی تی ای IV.EFLC

    سایت ما در آپارات
    مود نماینده گی سیم کارت ا...
    مود نمایشگاه ایران خودرو ...
    آموزش کار کردن با نرم افز...