loading...
بروز ترین مرجع دانلود اضافات ,مد, کرک و کد بازی با لینک مستقیم
پشتیبانی کامل از سری کامل جی تی ای راک استار (grand theft auto)






armond بازدید : 517 جمعه 14 آذر 1393 نظرات (0)

جدید ترین نسخه از بازی محبوب و تحسین شده Sniper Elite منتشر شده است. نسخه های قبلی این بازی جوایز بسیاری را به خود اختصاص داده اند. نسخه جدید این بار شما را به آفریقا می برد. جایی که زیبایی بی نظیری دارد اما به همان اندازه که زیباست، محیطی خطرناک و بیرحم است. در این ناحیه شما با ارتش نازی های بدنام و خونخوار وارد جنگ می شوید، ارتشی که ملقب به ارتش آفریقا است و یکی از بیرحم ترین ارتش های موجود میان ارتش های نازی هاست. وظیفه شما این است که با ایجاد خرابکاری در تاسیسات نازی ها، برنامه های آن ها را برای به کار بردن سلاحی بزرگ و قدرتمند نقش بر آب کنید. این ابر سلاح می تواند جان نیروهای مقاومتی را که با هم متحد شده اند بگیرد و کار نازی ها را برای تصرف صحرای غربی راحت کند. شما باید با کمین کردن در دره های عمیق و پیچ دار و صحراهای بزرگ، دشمنان را نابود کنید.

دانلود کرک سالم و معتبر بازی Sniper.Elite.3 برای کامپیوتر PC در ادامه مطلب...
armond بازدید : 965 جمعه 14 آذر 1393 نظرات (0)

اگر از آن دسته از علاقه مندان به بازی های کامپیوتری هستید که سن بالاتری دارند مطمئنا بازی جنگ های صلیبی را برای مدتی بازی کرده اید و یا این که حداقل نام آن را شنیده اید. بازی ای که در حدود دوازده سال پیش و در زمانی که هنوز صنعت بازی سازی در این حد پیشرفته و گسترده نشده بود، ساخته شد و بازی استراتژیکی نسبتا کامل و با سبک بازی فوق العاده ای بود. نسخه اول بازی آن چنان در ایران محبوب شد که نسخه دوبله شده به پارسی آن هم روانه بازار شد! این بازی زیبا شما را با نحوه قلعه سازی در دوران جنگ های بزرگ میان سپاهیان کشورهای مسلمان و کشورهای مسیحی (موسوم به جنگ های صلیبی) آشنا می کند. مهم ترین ارکان این بازی قلعه سازی، تامین آذوقه و سرپناه برای ساکنین قلعه، دفاع از قلعه و حمله به قلعه ها، زمین ها و منابع استراتژیکی دشمنان و ... است. حال پس از دوازده سال انتظار هواداران، بالاخره شرکت Firefly طرفداران بازی جنگ های صلیبی را با عرضه کردن نسخه دوم آن خوشحال کرده است. همان سبک بازی آشنا، جالب، سریع و البته اعتیاد آور با گرافیک مناسب و موتور سه بعدی جدید به صحرا بازگشته است! در نسخه دوم بازی شما می توانید در نقش ریچارد شیردل قرار گیرید و با شوالیه های قدرتمند و زره پوش خود به جنگ عرب ها بروید و یا این که به عنوان پادشاه سوریه با سربازان آزادی خواه عرب، مسیحیان را سرکوب کنید. البته هر کدام از طرفین را که انتخاب کنید کار سختی در پیش خواهید داشت تا طرف مقابل را به زانو در آورید. در نهایت این شما هستید که باید سرنوشت سرزمین های مقدس را رقم بزنید.

دانلود کرک معتبر بازی Stronghold.Crusader.2.crack-CODEX برای کامپیوتر PC در ادامه مطلب...
armond بازدید : 1216 جمعه 14 آذر 1393 نظرات (0)

بازی Resident Evil 5 عنوان نسخه پنجم بازی رزیدنت اویل و یکی از موفق ترین نسخه های این سری می باشد. سری بازی های Resident Evil از محبوبترین بازیهای ترسناک و اکشن است که تاکنون ۶ نسخه اصلی و چند نسخه فرعی از آن برای پلتفرمهای مختلف از سوی کمپانی کپکام روانه بازار شده که طرفداران زیادی در سراسر دنیا دارد . در بازی Resident Evil 5 داستان منطقه ای در غرب آفریقا روایت می شود که ویروس عجیب و خطرناکی در آنجا گزارش شده و کریس ردفیلد از سوی دولت آمریکا برای رسیدگی و بررسی وضعیت به منطقه اعزام می شود اما پس از مدتی گشت و گذار با اتفاقات عجیب و غریبی روبرو میشود که جان او را به خطر می اندازد .

دانلود کرک سالم و کامل بازی Resident Evil 5 برای بازی کامپیوتر PC در ادامه مطلب...
armond بازدید : 3782 جمعه 14 آذر 1393 نظرات (2)

Resident Evil 4 یکی از عناوین بسیار معروف و موفق از سری بازی های رزیدنت اویل بود که توسط Capcom منتشر شده بود. سبک این بازی تلفیق دو ژانر اکشن و ماجرایی است که از نظر داستان نویسی و خلق یک بازی حرفه ای بسیاری مبتکرانه بود و بازی های امروزی از داستان همین بازی ریشه گرفته و یا از سبک داستانی آن با عنوان زامبی ‍‍پیروی میکنند.

دانلود کرک سالم و معتبر بازی Resident Evil 4 برای کامپیوتر PC در ادامه مطلب...
armond بازدید : 215 پنجشنبه 13 آذر 1393 نظرات (0)

امروز برای شما کرک بازی Game of Thrones Telltale قرار دادم تا بتوانید به راحتی بازی خود را کرک کنید با این کرک می توانید کمی از لگ بازی را کاسته وبا سرعت بیشتری به بازی بپردازیدو از بازی لذت ببرید این کرک آخرین کرک انتشار یاقته برای این بازی است امیدوارم لذت ببرید.

دانلود کرک معتبر بازی BATTLEFIELD.4.V1.1 برای کامپیوتر PC در ادامه مطلب...
armond بازدید : 242 پنجشنبه 13 آذر 1393 نظرات (0)

امروز برای شما کرک بازی Resident Evil 6 قرار دادم تا بتوانید به راحتی بازی خود را کرک کنید و از بازی لذت ببرید این کرک آخرین کرک انتشار یاقته برای این بازی است امیدوارم لذت ببرید.

دانلود کرک سالم و معتبر بازی Resident Evil 6 برای کامپیوتر PC در ادامه مطلب...
armond بازدید : 341 چهارشنبه 12 آذر 1393 نظرات (1)

با سلام وخسته نباشید امروز برای شما عزیزان کرک بازی Euro Truck Simulator 2 آماده کردم که البته برای ورژن 1.14.2 بازی کار می کنید با کرک از شر کدها و رمز های تایید کننده راحت شوید ونهایت لذت را از بازی خود ببرید.

دانلود کرک بازی Euro Truck Simulator 2 ورژن 1.14.2 برای کامپیوتر PC در ادامه مطلب...
armond بازدید : 230 چهارشنبه 12 آذر 1393 نظرات (0)

امروز برای شما کرک بازی Game of Thrones Telltale قرار دادم تا بتوانید به راحتی بازی خود را کرک کنید و از بازی لذت ببرید این کرک آخرین کرک انتشار یاقته برای این بازی است امیدوارم لذت ببرید.

دانلود کرک معتبر بازی Game of Thrones Telltale  برای کامپیوتر PC در ادامه مطلب...
armond بازدید : 159 چهارشنبه 12 آذر 1393 نظرات (0)

امروز برای شما کرک بازی
The Witcher Adventure قرار دادم تا بتوانید به راحتی بازی خود را کرک کنید و از بازی لذت ببرید.کرک فوق تست شده می باشد و مشکلی ندارد.

دانلود کرک سالم بازی The Witcher Adventure برای کامپیوتر PC در ادامه مطلب...
armond بازدید : 2116 چهارشنبه 12 آذر 1393 نظرات (1)

امروز برای شما کرک بازی EA Sports UFC قرار دادم تا بتوانید به راحتی بازی خود را کرک کنید و از بازی لذت ببرید این کرک 100 درصد تست شده و قابل استفاده است.

دانلود کرک سالم و معتبر بازی EA Sports UFC برای کامپیوتر PC در ادامه مطلب...
armond بازدید : 180 چهارشنبه 12 آذر 1393 نظرات (1)

امروز برای شما کرک بازی Goat Simulator MMO قرار دادم تا بتوانید به راحتی بازی خود را کرک کنید و از بازی لذت ببرید.کرک فوق تست شده می باشد و مشکلی ندارد.

دانلود کرک سالم و کامل بازی Goat Simulator MMO برای بازی کامپیوتر PC در ادامه مطلب...
armond بازدید : 169 چهارشنبه 12 آذر 1393 نظرات (0)

امروز برای شما کرک بازی
Turbo Dismount قرار دادم تا بتوانید به راحتی بازی خود را کرک کنید و از بازی لذت ببرید.کرک فوق تست شده می باشد و مشکلی ندارد.

دانلود کرک سالم و معتبر بازی Turbo Dismount برای کامپیوتر PC در ادامه مطلب...
armond بازدید : 159 چهارشنبه 12 آذر 1393 نظرات (0)

امروز برای شما کرک بازی Far Cry 4 قرار دادم تا بتوانید به راحتی بازی خود را کرک کنید و از بازی لذت ببرید این کرک 100 درصد تست شده و قابل استفاده است.

دانلود کرک سالم بازی Dragon Age Inqusition برای کامپیوتر PC در ادامه مطلب...
armond بازدید : 432 چهارشنبه 12 آذر 1393 نظرات (0)

امروز برای شما کرک بازی Far Cry 4 قرار دادم تا بتوانید به راحتی بازی خود را کرک کنید و از بازی لذت ببرید این کرک 100 درصد تست شده و قابل استفاده است.

دانلود کرک سالم و کامل بازی Far Cry 4 برای بازی کامپیوتر PC در ادامه مطلب...
armond بازدید : 180 چهارشنبه 12 آذر 1393 نظرات (0)

امروز برای شما کرک بازی Pro Evolution Soccer 2015 قرار دادم تا بتوانید به راحتی بازی خود را کرک کنید و از بازی لذت ببرید این کرک آخرین کرک انتشار یاقته برای این بازی است امیدوارم لذت ببرید.

دانلود کرک معتبر بازی Pro Evolution Soccer 2015 برای کامپیوتر PC در ادامه مطلب...
armond بازدید : 554 چهارشنبه 12 آذر 1393 نظرات (0)

امروز برای شما کرک بازی
Football Manager 2015 قرار دادم تا بتوانید به راحتی بازی خود را کرک کنید و از بازی لذت ببرید.کرک فوق تست شده می باشد و مشکلی ندارد.

دانلود کرک سالم و کامل بازی Football Manager 2015 برای بازی کامپیوتر PC در ادامه مطلب...
armond بازدید : 501 چهارشنبه 12 آذر 1393 نظرات (1)

امروز برای شما کرک بازی Assassin's Creed قرار دادم تا بتوانید به راحتی بازی خود را کرک کنید و از بازی لذت ببرید این کرک 100 درصد تست شده و قابل استفاده است.

دانلود کرک سالم و معتبر بازی Assassin's Creed برای کامپیوتر PC در ادامه مطلب...
armond بازدید : 223 چهارشنبه 12 آذر 1393 نظرات (0)

امروز برای شما کرک بازی The Evil Within 15 قرار دادم تا بتوانید به راحتی بازی خود را کرک کنید و از بازی لذت ببرید.کرک فوق تست شده می باشد و مشکلی ندارد.

دانلود کرک سالم و کامل بازی The Evil Within 15 برای بازی کامپیوتر PC در ادامه مطلب...
armond بازدید : 495 چهارشنبه 12 آذر 1393 نظرات (0)

امروز برای شما کرک بازی Middle Earth Shadow of Mordor قرار دادم تا بتوانید به راحتی بازی خود را کرک کنید و از بازی لذت ببرید این کرک تست شده و قابل استفاده است.

دانلود کرک سالم Middle Earth Shadow of Mordor برای کامپیوتر PC در ادامه مطلب...
armond بازدید : 1096 چهارشنبه 12 آذر 1393 نظرات (0)

امروز برای شما کرک بازی WWE 2K15 قرار دادم تا بتوانید به راحتی بازی خود را کرک کنید و از بازی لذت ببرید.کرک فوق تست شده می باشد و مشکلی ندارد.

دانلود کرک سالم و معتبر بازی WWE 2K15 برای کامپیوتر PC در ادامه مطلب...
armond بازدید : 749 چهارشنبه 12 آذر 1393 نظرات (0)

امروز برای شما کرک بازی
Farming Simulator 15 قرار دادم تا بتوانید به راحتی بازی خود را کرک کنید و از بازی لذت ببرید.کرک فوق تست شده می باشد و مشکلی ندارد

دانلود کرک سالم و کامل بازی Farming Simulator 15 برای بازی کامپیوتر PC در ادامه مطلب...

armond بازدید : 1021 چهارشنبه 12 آذر 1393 نظرات (1)

امروز برای شما کرک بازی Lords of The Fallen قرار دادم تا بتوانید به راحتی بازی خود را کرک کنید و از بازی لذت ببرید این کرک تست شده و قابل استفاده است.

دانلود کرک سالم و معتبر بازی Lords of The Fallen برای کامپیوتر PC در ادامه مطلب...
armond بازدید : 119 چهارشنبه 12 آذر 1393 نظرات (0)

امروز برای شما کرک بازی کل آف دیوتی CoD Advanced Warfare قرار دادم تا بتوانید به راحتی بازی خود را کرک کنید و از بازی لذت ببرید

دانلود کرک معتبر بازی CoD Advanced Warfare برای کامپیوتر PC در ادامه مطلب...
armond بازدید : 147 چهارشنبه 12 آذر 1393 نظرات (0)

امروز برای شما عزیزان کرک بازی فیفا 15 را قرار دادم تا با نصب این کرک از شر ارور های اضافی بازی خلاص بشید .

دانلود کرک سالم بازی FIFA 15 برای کامپیوتر PC در ادامه مطلب...
درباره ما
این سایت یکی از بهترین سایت اضافات جی تی ای.کانتر.وارکرافت در ایران می باشد..
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    سایت جی تی ای98 از نظرشما؟
    به نظر شما چه مود هایی از جی تی ای بیشتر در سایت قرار داده شود؟
    دانلود سریع
























    خیریه همت

    کانتر1.6( آنلاین )





    ای پی جی تی ای

    دانلود اموزش ( کیفیت HD / صدا )








    دانلود کانتر استریک ( آنلاین)



    آموزش کانتر1.6 آنلاین





    سری کامل پچ آپدیت جی تی ای IV.EFLC

    سایت ما در آپارات
    مود نماینده گی سیم کارت ا...
    مود نمایشگاه ایران خودرو ...
    آموزش کار کردن با نرم افز...