loading...
بروز ترین مرجع دانلود اضافات ,مد, کرک و کد بازی با لینک مستقیم
پشتیبانی کامل از سری کامل جی تی ای راک استار (grand theft auto)






armond بازدید : 3205 سه شنبه 06 آبان 1393 نظرات (0)

به درخواست خیلی از دوستان اینبار آخرین ورژن پچ آپدیت این بازی رو هم به صورت کاملا مستقیم برای دانلود در اختیارتون قرار دادیم. با نصب این پچ آپدیت گرافیک بازی تا حدی بالا می رود، امکانات جدید به بازی اضافه میشود، برخی از باگهای نسخه قبلی از بین میرود، سرعت فریم بازی تا حدی افزایش می یابد و … همچنین با نصب این پچ فایل هایی مانند carcols.dat، handling.dat، vehicles.ide و … قابل تغییر میشوند (این فایل ها در نسخه های پایین تر ناخوانا هستند). در کل اگر دوست دارید مدهای زیادی با بازیتان سازگار شود پیشنهاد می کنم که این پچ آپدیت را حتما دانلود کنید.

دانلود پچ آپدیت بازی GTA EFLC ورژن 1.1.2.0 در ادامه مطلب...

armond بازدید : 4305 سه شنبه 06 آبان 1393 نظرات (3)

این نسخه آخرین آپدیت منتشر شده برای بازی GTA IV هست که با نصب آن تقریبا 80 تا 90 درصد مشکلات ورژن قبلی را رفع خواهد شد. در نسخه 1.0.7.0، افت سرعت بازی نسبتا کم شده و همینطور گرافیک آن بهتر شده. کیفیت برخی از تکسچرها برای بهبود ظاهر بازی افزایش یافته و همینطور با اکثر مدها سازگار نیز شده. خلاصه اگر از جمله افرادی هستید که تمایل دارید تغییرات زیادی در بازیتان ایجاد کنید توصیه می کنم که حتما بازیتان را به 1.0.7.0 ارتقا بدهید.

دانلود پچ آپدیت GTA IV ورژن 1.0.7.0 +آموزش در ادامه مطلب...
armond بازدید : 1623 سه شنبه 06 آبان 1393 نظرات (1)

همون طوری که میدانید آخرین آپدیتی که برای GTA IV منتشر شده 1.0.7.0 هست. اما چون چند روزی بود که بسیاری از دوستان در مورد این پچ درخواست کرده بودند و همچنین در جهت کامل تر شدن سایت صلاح دانستم تا این پست رو ایجاد کنم. نسخه های 1.0.7.0 و 1.0.4.0 جز پرکاربرد و پرطرفدارترین پچ های منتشر شده برای GTA IV هستند. که بسیاری از مدها و پچ های گرافیک منتشر شده بیشتر با این ورژن ها سازگاری دارند. ویژگی خاص 1.0.4.0 این است که سازگاری خیلی بهتری نسبت به 1.0.7.0 با پچ های گرافیک دارد. به همین خاطر اکثر گرافیک ها برای این نسخه از بازی ساخته می شوند. به همین خاطر اگر شما به ظاهر بازیتان بیشتر اهمیت میدهید و دوست دارید که enbها در بازیتان به بهترین حالت ممکن اجرا شوند توصیه می کنیم که بازیتان را به 1.0.4.0 ارتقا دهید.

دانلود پچ آپدیت بازی GTA IV ورژن 1.0.4.0 + آموزش در ادامه مطلب...
armond بازدید : 1875 سه شنبه 06 آبان 1393 نظرات (1)
این کرک یکی از بهترین و پر طرفدار ترین کرک هایی است که تا به حال برای این دو بازی یعنی GTA IV و GTA EFLC منتشر شده. در صورتی که بازی شما کرک نشدن باشد پس از مدت کوتاهی از بازی کردن دوربین بازی شروع به تکان خوردن می کند و اگر سوار خودرویی شوید کنترل خودرو از دستتان خارج خواهد شد! همینطور بدون کرک کردن امکان آپدیت بازی به نسخه های بالاتر وجود ندارد.و مد های که مدنظرتان است را نمی توانید نصب کنید.

دانلود کرک Razor برای GTA IV و EFLC + آموزش در ادامه مطلب...
armond بازدید : 1104 سه شنبه 06 آبان 1393 نظرات (0)

همانطور که اطلاع دارید بازی GTA IV تحت Windows Live هست و برای این که بتوانید بازی خود را سیو کنید یا سیوها را لود کنید باید این برنامه در کامپیوتر شما نصب شده باشد. به همین دلیل با وجود این برنامه امکان استفاده از سیوهای 100 درصد و دانلود شده وجود ندارد. اما با نصب مد xliveless دیگر محتاج این برنامه نخواهید شد و مسیر ذخیره شدن سیوها نیز تغییر خواهند تا بتوانید از سیوهای آماده استفاده کنید. علاوه بر سیوها مدهای دیگری نیز وجود دارند که برای اجرا شدن به xlive نیاز دارند. همینطور بیشتر ENBها در صورت نبود این مد اجرا نمی شوند.همچنین سایر پچ ها می توانید با این مود نصب کنید.

مد xliveless برای نصب و سیو راحت تر بازی GTA IV و EFLC در ادامه مطلب...
درباره ما
این سایت یکی از بهترین سایت اضافات جی تی ای.کانتر.وارکرافت در ایران می باشد..
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    سایت جی تی ای98 از نظرشما؟
    به نظر شما چه مود هایی از جی تی ای بیشتر در سایت قرار داده شود؟
    دانلود سریع
























    خیریه همت

    کانتر1.6( آنلاین )





    ای پی جی تی ای

    دانلود اموزش ( کیفیت HD / صدا )








    دانلود کانتر استریک ( آنلاین)



    آموزش کانتر1.6 آنلاین





    سری کامل پچ آپدیت جی تی ای IV.EFLC

    سایت ما در آپارات
    مود نماینده گی سیم کارت ا...
    مود نمایشگاه ایران خودرو ...
    آموزش کار کردن با نرم افز...